Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agahia | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka Hulewicz adresopole/waw zarejestrowany23.10.2005 @14:03:38 ostatnio na stronie16.02.2015 @15:22:17
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1884288
digarty48 komentarze667 posty na forum16

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+peha    17.04.2007 @13:54:54
ciesze sie
_______
http://www.peha.com.pl - portfolio
~Versatis    31.03.2007 @18:49:25
dziękuję póki co, sprzedaż średnio mi leży, gdyż gromadzę prace na autorską wystawę, a nie mam ich zbyt wiele na razie - ale spokojnie, coś dla Ciebie odłożę, jakieś małe conieco pozdrawiam B)
~Jenn    23.03.2007 @20:16:37
czuję sie obserwowana

tak masz rację to własnie płyta wiórowa
_______
~Versatis    23.03.2007 @19:29:43
dziękuję ślicznie za komentarz i noty! bardzo mi miło spotkać się z takim odbiorem choć od miana 'mistrza' się opędzam, trzeba jeszcze wiele wiele pracy, szlifu, papieru i flakonów terpentyny pozdrawiam ciepło i dzięki raz jeszcze! B)
~devdas    19.03.2007 @20:24:13
tez cos myslalam o architekturze.... nawet nie koniecznie na asp.... dlatego mialam ambitne plany uczenia siec fizyki ale cos nie umiem sie do tego zabrac a w szkole juz nam odpadla. teraz troche mysle o konserwacji no ale w sumie nie wiem.... zobacze gdzie sie dostane i wtedy pomysle. im blizej tego wszystkiego tym mniej robie w tym kierunku
~Sambor    19.03.2007 @17:14:46
dziękuję serdecznie
_______
Cudu z gówna nie ulepisz
~nannami    18.03.2007 @23:14:00
oki miło mi że ci się podobają twoje też są świetne hmm... zapraszam! masz rację... Toskania to jak inny świat bajkowyy... taki ze snów

Pozdrawiam!
~devdas    18.03.2007 @21:53:28
heh... no prawie. kojaze cie z widzenia ze szkoly. pytalas o malarstwo..... mam z p. preuchs (w sumie nie jestem pewna czy ja znasz bo uczy dopiero od zeszlego roku szkolnego) a ty co teraz robisz?? studiujesz na jakiejs akademi??
~nannami    18.03.2007 @21:23:48
byłaś tu?
Znaczy się byłas w Toskanii??
Super nie?
Pozdrawiam
~devdas    18.03.2007 @16:46:12
na szczescie bez wojtanowskiej, chyba znudzilo jej sie juz jezdzenie do toskani.... w koncu ile mozna heh.... przez tyle lat po 2 plenery w roku. toskania by tego nie wytrzymala.pozdrawiam
~Merrick    17.03.2007 @00:48:49
jak mi miło, ze pozostawiłaś tak wibrująco pozytywne ocenki... :D
_______
http://meusta.blogspot.com/ takie rzeczy lubię
~emk    16.03.2007 @00:53:22
dziękuje
~jaabbco    09.03.2007 @23:56:31
dzieki pozdrawiam
~justynaElminowska    01.03.2007 @19:13:41
czesc,dzieki za mily komentarz pytalas na ktorym jestem roku...wiec tak:na 3 grafiki i 1 scenografii.pozdrawiam
~zakapiur    26.02.2007 @16:32:50
slicznie dziekuje
~Ciastek007    25.02.2007 @21:50:47
dzieki wielkie
~SalSa    23.02.2007 @22:40:04
thx za owiedziny

~TRIC    23.02.2007 @18:21:10
Widze że zaczęto tu znów funkcjonować
~szymanna    23.02.2007 @10:57:31
witaj
dziękuję za odwiedziny
pozdrawaim ciepło!
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
~burz    18.02.2007 @15:38:28
nie mam skanerka w domu wiec lekki problem mam z zamieszczaniem, nie pstrykam cyfrówką. wkrotce pojawi sie troche nowości;] tez z checia bym zobaczył cos jeszcze z toskani
~burz    16.02.2007 @23:12:17
tak można się w niej zakochać dzieki za konetarze. hmm chodziłas do liceum plastycznego?
~komsi    16.02.2007 @19:22:07
a mogę spytać co?
w takim razie czekam na nie
pozdrawiam
~komsi    16.02.2007 @19:07:31
hej, mówisz, że masz problem z "wciąganiem" w prace, chodziło ci o zdjęcia? bo rysunków nie widzę...
Studiujesz?
~Newline    28.12.2006 @22:17:06
dzieki pozdrawiam
~blofeld    07.12.2006 @04:49:25
No postram się. Miło takich próśb słuchać
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt